Krajem travnja potpisan je ugovor s izvođačem radova o energetskoj obnovi zdravstvene stanice u Dražicama. Radi se o drugoj fazi projekta u kojemu će se, uz dobivena europska sredstva, obnoviti fasada, krov, kao i riješiti kompletno grijanje samog objekta.
Vrijednost radova je 891.408,00 kn, a ugovor su u Općinskoj vijećnici potpisali Robert Marčelja, načelnik Općine Jelenje i Danijel Jukić, direktor građevinske tvrtke JUKIĆ – DAM d.o.o. specijalizirane za energetsku obnovu objekata.
– Nakon prijave gradilišta i ostale popratne papirologije, sredinom ovog mjeseca započinjemo s vanjskom obnovom naše ambulante u Dražicama. Drago mi je da se na javni natječaj javila tvrtka s iskustvom u ovakvim zahvatima, naročito jer se radi o projektu sufinanciranom od strane Europske unije. Stoga je izvedba i popratna dokumentacija, nama kao investitorima, veoma bitna kako bi sve zahtjeve mogli na kvalitetan način ispuniti – kazao je Robert Marčelja, načelnik Općine Jelenje, prilikom potpisivanja ugovora s izvođačem radova, dodajući kako će se zgradi staroj 40 godina konačno dati pravi standard, kakav su naši mještani odavno zaslužili.
Bit će to u potpunosti nova zgrada. Naime, pri završetku je unutarnje uređenje prostorija, a investiranjem u vanjsku obnovu dodatno će se uštedjeti na troškovima održavanja, ponajviše se to odnosi na grijanje jer, izgradit će se nova kotlovnica u potpunosti upogonjena ekološkim gorivom, a kvalitetna fasada i krov, napravljeni prema zadnji standardima, dodatno će štedjeti energiju tijekom godina. Objekt u centru Dražica tako će, uz estetski dio i poboljšanje vizure samog mjesta biti i energetski učinkovit objekt te će svoju primarnu funkciju moći obavljati još desetljećima. Još jedan od najavljenih kapitalnih projekata, nove Općinske vlasti bit će proveden u djelo. Prema dostupnoj dokumentaciji predviđa se da bi radovi na vanjskoj obnovi mogli trajati tri mjeseca, ali iskusni izvođač kazao je da bi sama obnova mogla trajati i nešto kraće, ako vremenski uvjeti budu dozvoljavali. Na unutarnje uređenje ukupno je utrošeno 850 tisuća kuna. Kompletna investicija iznosi 1.741.408,00 kn.
{gallery}fotogalerija/2019-05-03-Potpisivanje_ugovora_ambulanta{/gallery}